Як присвоїти значення змінної в Java

Facebooktwittergoogle_plustumblrFacebooktwittergoogle_plustumblr

equals-vertex-academy

Присвоєння значення змінної відбувається з допомогою знака =

Розглянемо на прикладах.

Приклад №1

Припустимо, ми хочемо присвоїти змінній k типу int значення 10. Дуже легко це робиться! Причому це можна зробити 2 способами:

Спосіб №1

Якщо Ви спробуєте запустити цей код на своєму комп'ютері, то в консолі Ви побачите таке:

10

Коментарі:

У цьому прикладі ми спочатку оголосили змінну k типу int ось у цьому рядку

Потім в іншому рядку присвоїли значення 10 змінній k

Як Ви вже зрозуміли з прикладу, знак = це операція присвоєння. Вона завжди відпрацьовує справа-наліво:

Variables Announement Vertex Academy

Значення 10 присвоюється змінній k

Спосіб №2

Якщо Ви спробуєте запустити цей код на своєму комп'ютері, то в консолі Ви побачите таке:

10

Коментарі:

Як бачите, у цьому прикладі ми оголосили змінну k типу int і присвоїли їй значення в 1 рядок

Ну ось. Тепер Ви знаєте, що:

  1. Знак = відповідає за операцію присвоювання. І саме за допомогою = ми присвоюємо значення змінним.
  2. Присвоювати значення змінним можна 2 способами. У 2 рядки і в 1 рядок.

Що таке ініціалізація змінної?

Насправді, Ви вже знаєте, що це таке. Ініціалізація – це присвоєння початкового значення змінної. Тобто, якщо Ви тільки створили змінну і не задали їй ще жодного значення, то така змінна неініціалізована. Тому, якщо почуєте:

  • "Необхідно проініціалізувати змінну" – це всього лише мається на увазі, що "необхідно присвоїти початкове значення змінній"
  • "Ми проініціалізувати змінну" – це значить, що "ми присвоїли початкове значення змінній"

Ще приклад на ініціалізацію змінних.

Приклад №2

Якщо Ви спробуєте запустити цей код на своєму комп'ютері, то на консолі Ви побачите таке:

15
100
100000000
Обожаю Java
M
145.34567
3.14
true

Коментарі:

У цьому рядку ми оголосили змінну number 1 типу byte і за допомогою знака = присвоїли їй значення 15

У цьому рядку ми оголосили змінну number 2 типу short і за допомогою знака = присвоїли їй значення 100

У цьому рядку ми оголосили змінну number3 типу long і за допомогою знака = присвоїли їй значення 100000000

У цьому рядку ми оголосили змінну title типу String і за допомогою знака = присвоїли їй значення "Обожаю Java". Оскільки це змінна типу String, значення змінної взяте в подвійні лапки.

У цьому рядку ми оголосили змінну letter типу char і за допомогою знака = присвоїли їй значення 'М'. Зверніть увагу, що оскільки це змінна типу char, значення береться не в подвійні лапки, а в одинарні лапки.

У цьому рядку ми оголосили змінну sum типу double і за допомогою знака = присвоїли їй значення 145.34567

У цьому рядку ми оголосили змінну pi типу float і за допомогою знака = присвоїли їй значення 3.14f. Зверніть увагу, що до числа 3.14 додали f. Це невеликий нюанс, який потрібно запам'ятати, – для змінних типу float до значень додаємо обов'язково букву f. А ось вже в консоль вивелося просто число 3.14 без букви f.

У цьому рядку ми оголосили змінну result типу boolean і за допомогою знака = присвоїли їй значення true.

Потім вивели значення всіх змінних у консоль за допомогою:


ПІДСУМУЄМО:

  1. За допомогою операції привласнення знака­ = ми присвоюємо значення змінній. Причому вона завжди відпрацьовує справа-наліво:

variables-announement-vertex-academy

Значення 10 присвоюється змінній k

  1. Присвоювати значення змінній ми можемо 2-ма способами:
  • у 2 рядки
  • або в 1 рядок
  1. Також потрібно запам'ятати:

Якщо присвоюємо значення змінній типу String, укладаємо його в подвійні лапки

Якщо присвоюємо значення змінній типу char, укладаємо його в одинарні лапки

Якщо присвоюємо значення змінній типу float, обов’язково після нього додаємо букву f

  1. Слово "ініціалізація" – це те ж саме, що і "присвоїти початкове значення змінній".
Facebooktwittergoogle_plustumblrFacebooktwittergoogle_plustumblr

Facebooktwittergoogle_plustumblrFacebooktwittergoogle_plustumblr
Самоучители--узнать детальнее--